piątek, 5 lipca 2013

Ogłoszenia 'parafialne'

Ohayo, minna!
Mam dla was dwie wiadomości, dobrą i złą.
Zła jest taka, że mam zastój twórczy w hisorii Cheysy i Sebastiana. Utknęłam na początku drugiego akapitu w rozdziale 11 i stoję tam już dobre dwa miesiące.

Dobra jest za to taka, że rozpoczynam nowe opowiadanie, które będzie odgałęzieniem niespecjalnie związanym z historią głowną, no sami zobaczycie.
Opowiadanie to będzie ( a właściwie już ma) miało tytuł: "Czy ciekawość może być zgubna?". Jako iż kilka podpowiedzi zostało umieszczonych w ostatniej notce, to teraz nic wam nie powiem. Dowiecie się z treści.
A i jesze jedno, opowiadanie będzie miało sporo rozdziałów, ale szybko idzie mi ich pisanie, więc zaryzykuję i obiecam, że od daty opublikowania rozdziału 1, następne będą się pojawiały co tydzień.

Mam nadzieję, że polubicie nowe opo.
O głównym nie mam zamiaru zapominać, prędziej czy później blokada sobie pójdzie, trzymajcie za to kciuki.
Pozdrawiam i ślę całusy.
Wasza Autorka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz