poniedziałek, 1 lipca 2013

Nominacja Versatile Blogger


Versatile Blogger

 

Zostałam nominowana do nagrody Versatile Blogger przez jedną z moich kochanych czytelniczek- Maggie, której bardzo dziękuję. Jest to moja pierwsza nominacja i nie wiem dokładnie o co w tym chodzi, ale powinno być dobrze.

Regulamin.
Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu na jego blogu
-pokazać nagrodę
-ujawnić 7 faktów dotyczących siebie
-nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
-poinformować o fakcie nominowane blogi


A teraz najtrudniejsza część, 7 faktów o sobie:

1. Jestem dość dziwna (przynajmniej tak słyszałam), przez co nie jestem specjalnie dobrze akceptowana przez większość mojej generacji, choć zdarzają się wyjątki.
2. Bardzo często mówię do siebie. Tak po prostu. Czasami zdarza mi się nawet stać przed lustrem z szczotką jak mikrofonem w ręce i po prostu mówić. O tym co mnie denerwuje, albo rozplanowywać na głos rozdziały tak jakbym mówiła do publiczności.
3.Uwielbiam rysować (choć ciągle się uczę, te przeklęte dłonie!)W każdym zeszycie mam mnóstwo szkiców, planów postaci i takich tam różnych ciekawych rzeczy. 
4. Mam kilka fetyszy dotyczących chłopaków. Chociażby długie szczupłe nogi, koszule i eleganckie kamizelki, bardzo ciemne lub bardzo jasne włosy. Mogę to wymieniać tonami <przykłada chusteczkę do krwawiącego nosa>
5. Ostatnio mam obsesję na punkcie takiej jednej gry. Gra ta nazywa się "Don't Starve" i powiem o niej więcej przy okazji nowej notki. Właściwie to nie na punkcie gry, a na postaci głównego bohatera- Wilsona P. Higgsbury <wzdycha z rozmarzonym uśmiechem> O tym też będzie później, więc więcej nie powiem.
6.Kocham styl Tima Burtona, nie tylko w jego filmach, ale i zapożyczony przez różnych rysowników z deviantArt'a. Wiecie o co chodzi ^^.
7. Mam zawsze mnóstwo pomysłów, większość staram się zapisywać aby później wykorzystać je w nowych rozdziałach lub nowych historiach <lekki uśmiech> (niektóre nawet <nowe opowiadania> zaczynają się już pisać, więc czatujcie na nie ;D)

<Patrzy do góry> Woah, alem się rozpisała. Jeszcze kilka ciekawych punktów by się znalazło, ale skoro miało ich być tylko siedem, to cóż ja mogę na to poradzić <wrednie się uśmiecha>.

Teraz muszę się zdecydować na nominację, hmmm, Arisu i Aya&Kaori już zostały nominowane więc je zostawię.( Chociaż nominowane by były ^^)


Ech, ja też mam tylko sześć blogów byłoby więcej, ale podawałam tylko po jednym  blogu od jednego Autora <Fanaa ma aż trzy, ale dałam tylko jeden>.
Dobrze, to ja lecę powiadamiać. Jeszcze raz dziękuje Maggie za nominację!  

Niedługo będzie kolejna notka, nie będzie ona jedenastym rozdziałem (bo mam na niego blokadę, po prostu nie mam pomysłu co pisać dalej, napisałam jeden akapit i leżę) ale jestem pewna, że się wam spodoba, łączy się ta wiadomość z jednym faktem o mnie.
Pozdrawiam i do napisania.
 

4 komentarze:

  1. Dziękuję! Nawet napisałam. Taka notka dla rozprostowania... palców? W każdym razie pozdrawiam i życzę jak najszybszego zdjęcia blokady c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      Co do blokady to mam tylko na historię główną.
      Bo rozgałęzienia tworzące się po zeszytach zaczynają nabierać rumieńców.

      Usuń
  2. Hahaha też jestem dziwna XD
    tylko że to ukrywam przed światem

    OdpowiedzUsuń
  3. Chey-chan D: Podałabyś swój numer gg? W ogóle nie wiem o zo chodzi z tymi nominacjami. Ja też mam coś takiego pisać? (wiem, wiem, jestem zacofana ._.)
    Nowy pomysł? Jestem za! Znaczy, drogi są przed tobą otwarte, a jak masz pomysły na co innego to szkoda by to marnować. Rozumiesz o co mi chodzi? Mam nadzieję. Do tego opowiadania mam nadzieję, że też wrócisz, bo szkoda by tak zostawić niedokończone, ale rozumiem Twoją blokadę. Ja sama mam tak potężną, że aż boli, ale zwyczajnie w głowie mi przychodzą zupełnie inne pomysły (napisałam chyba z 4 grube opowidania, które wciąż kontynuuję, jedno nawet skończyłam) i tak jakoś wychodzi, że za Arisu nie mogę się zabrać...Ale wiem, że to wreszcie któregoś pięknego dnia dokończę i będę czuła spokój. Się rozpisałam, że nawet nie wiem co pisałam wcześniej...Aha, już wiem. Ok, Chey-chan daj z siebie wszystko, miej wenę i zdrowie do tego wszystkiego!
    Ps. Cudowne fakty *O* Praktycznie wszystko prócz tej gry mam identyczne. Znaczy, znalazłabym jeszcze wiele dziwactw o mnie ale te od razu przychodziły mi do głowy xd Pozdrawiam nee-san :D
    Arisu

    OdpowiedzUsuń