czwartek, 2 lutego 2012

Wprowadzenie-jeśli można to tak nazwać XD

Witajcie wszyscy (jeśli jesteście i jeśli kiedykolwiek będziecie )

Jestem Cheysy i dnia dzisiejszego, na fizyce wpadłam razem z Raven na super pomysł. Pomyślałam że fajnie by było gdybym zaczęła pisać bloga, no i oto jest <3. Zinterpretuję i ubarwię moje lekcje tak by nie było nudno. Przedstawię wam moją klasę, która uczy się w takiej szkole gdzie często zaglądają postacie z anime. A zwłaszcza moich ulubionych : Kuroshitsuji i Xiaolin Pojedynek Mistrzów.

Zatem zachęcam do przestudiowania spisu postaci, który niedługo się pojawi. Tam opiszę wszystkich którzy mogą się w opowiadaniu napatoczyć.

Wasza Cheysy                                


                                   OSTRZEŻENIE !!

Bazą tego opowiadania będzie życie codzienne. Ale w tym  naszym życiu wcale nie jest normalnie, szwędają się tu enty, pokemony, plastiki i inne dziwne stworzenia. Zdarzają się także demony, shinigami i inne straszzzne (strasznie fajne) postacie z anime. Osoby wykorzystane w opowiadaniu są prawdziwe (ale o niczym nie wiedzą i tak ma pozostać XD) Za napady śmiechu nie odpowiadam więc w czasie czytania proszę nie spożywać żadnych pokarmów i nie pić żadnych napojów XD. Sayonara !!



*jak że nie chce mi się tego zmieniać ani usuwać, proszę nowych i starych czytelników, żeby ten post ignorowali, bowiem moje aspiracje dotyczące przedstawionego na tym blogu opowiadania uległy znaczącej zmianie, arigato

3 komentarze:

  1. Dziwne - dostałam adres, a nie mam o czym Ci pisać. Oczywiście, ciekawam treści i zajrzę niebawem. Postacie z anime w szkole...skąd ja to znam...brzmi jak masakra. Czyli będzie ciekawie.
    Tak na początek, drażnią mnie trochę dwa wykrzykniki, miast trzech lub jednego oraz spacja przed nimi. Jestem wyczulona na takie rzeczy, więc wręcz dziabią po oczach. Ale prawdopodobnie tylko mnie.
    P.S.: Uważaj na Azura!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Cheysy. Miło wiedzieć, że masz własnego bloga. A pomysł muszę przyznać nienaganny. Jeśli szybko napiszesz coś na swoim blogu, to polecę go na własnym. Powodzenia w pisaniu.
    PS Kolejną dedykację przy kolejnym wpisie na moim Xiaolinie masz jak w banku ;]
    Twoja kumpela Kyo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kyo <3
      A nowa notka chyba wskoczy jutro XD

      Usuń