niedziela, 5 lutego 2012

Bohaterów ciąg dalszy

Ciel Phantomhive
 Dzieciak z zamożnej rodziny, sierota i snob. Zawarł pakt z demonem, (już złamany) by zemścić się na ludziach, którzy zrobili mu kuku dawno temu i nikt nie wie, z jakiego powodu. Lubuje się w zagadkach kryminalnych, spożywaniu herbaty i przesiadywaniu w mojej bibliotece.

Grell Sutcliff
Były lokaj Madame Red (gdyż jego pani nie żyje). Przy okazji jest idiotą shinigami. Druga (zaraz po Raven) najlepsza przyjaciółka Cheysy. Kocha czerwień i Sebastiana (ja mu dam). Często przesiaduje w pokoju Raven polerując swoją ukochaną kosę śmierci . Lubi też chodzić za mną po szkole (wszyscy myślą że jest dziewczyną, pff idioci).

William T. Spears
Zdegradowany członek i zarazem szef zarządu bogów śmierci. Mój dobry znajomy. Ciągle bawi się sekatorem, który zakosił Finnianowi. Przełożony Grella. Nie stać go na dobrego optyka, więc co chwila musi poprawiać spadające mu z nosa za duże okulary. Rzadko robi to ręką. Też niestety mieszka ze mną w pałacu. Również przesiaduje w mojej bibliotece, tym samym dotrzymując towarzystwa Cielowi.

Ronald Knox
Kolejny Shinigami. Nowicjusz, dopiero się uczy. Trenuje go Chase (współczuję xD).
Jak mu się uda zwiać mojemu bratu to chowa się u mnie w pokoju pod biurkiem.
Jego kosą śmierci jest kosiarka (Hmm...ciekawe).

Undertaker
(On zasługuje na to by mieć wielki obrazek XD A co)
Też mieszka w pałacu. Największy psychol na świecie. Ma emo-szare włoski, które zakrywają mu pół twarzy i lubi psie chrupki. Jest oryginalny, bo ciął się po twarzy, a nie po rękach. Przywróciłam mu dawną świetność. Próbuję go przekonać do zrobienia wielkiego "comeback" do profesji. Zwykle siedzi w lochach lub obserwuje treningi. 


3 komentarze:

  1. Znowu komentuję, choć poprzednie uwagi zignorowałaś. Ale co tam. Denerwuje mnie ewidentne i wcale nie zatuszowane skopiowanie opisów z Nonsensopedii. ACTA Cię dopadną. No. Poza tym powtórzę się: skontroluj, proszę, spacje - powinny być zawsze PO znakach interpunkcyjnych. I masz ze dwa orty. Polecam Mozillę Firefox, bo takowe podkreśla.
    Czym się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oki. Zacznijmy od tego, że zapowiada się ciekawie. Bardzo ciekawie nawet. Swoją drogą to wiedziałam, że opisy Wiliama i Undertakera są znajome! Naprawdę dziękuję Fanie iż przypomniała mi o tym, że są z Nonsensopedii. Będe od czasu do czasu zaglądać. Napisz niedługo.

    Vampirka

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby nie było komentarz wyżej jest mój. Założyłam bloga i pomyśłałam, że może wpadniesz www.qrikaq.blogspot.com. I przy okazji tak samo jak Raven uważam iż Etan jest on słodki.

    OdpowiedzUsuń