sobota, 11 lutego 2012

Prolog - no nareszcie xD

Poniedziałek

Znowu poniedziałek, jak ja ich nie cierpię.
-Panienko, czas wstawać - usłyszałam miękki głos Sebastiana.
-Ta, ta wiem. Wstaje - odparłam zaspanym głosem.
Wstałam i <dosłownie> wykopałam czarnowłosego za drzwi. Zerknęłam na budzik, nie no bez przesady, jest dopiero piąta rano, obok zegarka stała filiżanka herbaty.
-Mmm - zamruczałam - cytrynowa - wypiłam duszkiem ten cudowny napar. Jako że nic nie miałam już do zrobienia, poczłapałam do łazienki.

***

Gdy już byłam umyta, uczesana i ubrana, wyszłam z pokoju kierując się do "jaskini lwa". Znaczy się pokoju Raven. *Może tym razem uda mi się ją obudzić na czas* - pomyślałam.


***



Ekhem... zapomniałam że to jest prolog, a nie rozdział. <face palm> No cóż jak się już zreflektowałam to opowiem wam to i owo.
Jak widać z nazwiska <i oczywiście opisów bohaterów> moim bratem jest Chase Young. Razem z naszymi "przyjaciółmi" mieszkamy w pałacu. Ogólnie to pałac dzieli się na trzy skrzydła: czerwone, niebieskie i biało-czarne czyli moje, Chesa i wspólne.
W moim skrzydle mieszkają następujące osoby:
  • Ja                                       
  • Raven                                              No i właściwie to tyle....
  • Grell
A w skrzydle niebieskim.....
  • Sebastian
  • Ciel
  • Ronald Knox
  • Will T. Spears
  • Undertaker
  • No i oczywiście Chase <prawie o nim zapomniałam>
Teraz jeszcze opowiem wam o drobiazgach i szczegółach:
-Sebastian swoim dawnym zwyczajem zachowuje się ja majordomus czyli budzi wszystkich, robi herbatę i czasem coś ugotuje, sprzątać nie sprząta bo nie ma takiej potrzeby <zawsze jest czysto, tylko ciekawe dlaczego>

-Ja i Raven musimy chodzić do gimnazjum, ale nie zawsze będę mówić tylko o lekcjach, szczególnie że zaczeły się ferie i w pałacu też będzie co robić.

Ehh, dobrze więcej wam nie opowiem <na razie>. Musze obudzić tą śpioszkę xD.


Teraz info ode mnie. Notki będą rzadko, ponieważ piszemy z Raven na bieżąco i jak damy notki to może nawet kilka na raz. Teraz mam w zanadrzu 5 notek i muszę każdą skończyć więc wiecie <3
Pozdrowienia dla Faany, Riki i Kyo. Sayonara.

4 komentarze:

  1. Ja dodam swój rozdział jak tylko będe miała z powrotem mojego laptopa. Jestem skazana na neta w telefonie. Swoją drogą mój laptop zotał ZALANY przez mojego KOCHANEGO braciszka-_-. Życzem weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alleluja! Internet powrócił! Więc notka objawiła się dosłownie przed chwilą. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka :)
    Czekam na kolejną ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie pomyślałabym, że mnie pozdrawiasz, czy coś, ale tej "Faany" to nie znam. "Fanaa" natomiast z pewnością podziękowałaby.

    Ortografia, ortografia! Proszę, utul ją, bo czuje się samotna.

    OdpowiedzUsuń