sobota, 4 lutego 2012

Przedstawienie Głównych Bohaterów

Cheysy Young
Jest to nieco nieogarnięta, lekko zwariowana 14-latka (a przynajmniej na tyle wygląda). 
Uwielbia wszystko co jest czarne i czerwone. Ma chorą wyobraźnię i (troszkę) kocha się w demonie. Ma bardzo fajnego brata. Próbuje zachować zimny spokój i opanowanie, czasami się jej udaje (ale nie zawsze). Ma bardzo długie czarne włosy (sięgają do połowy uda) i złote oczy. Posiada nieprzeciętny intelekt i ogrom wiedzy. Niestety nie korzysta z tego. (bo po co) 

Raven Shadow
Kolejna nieco nieogarnięta dziewczyna. Najlepsza przyjaciółka Cheysy. Też 14 latka (i też tylko na tyle wygląda). Nie kocha się w nikim. Nie ma rodzeństwa. Ona nawet nie stara się ukrywać swojej zwariowanej osobowości przed innymi, przez co niektórzy wolą ją unikać (nic dziwnego). Też ma czarne włosy i grzywkę lekko zasłaniającą oczy, sięgające do talii, z czerwonymi końcówkami. Bardzo łatwo się denerwuje. I dość często (czyt. codziennie) nosi ze sobą do szkoły różne niebezpieczne przedmioty np. piłę łańcuchową i zestaw noży i tasaków. Ma sentyment do jedzenia czekolady. Hoduje kruka, ten ptaszek nazywa się Shadow.

Sebastian Michaelis
Chyba nie muszę za dużo tutaj pisać. Przecież większość osób go zna, ale i tak napisze.
Mój ulubiony demon . Były  lokaj Ciela, zgodził się mu usługiwać za jego duszę, której i tak nie dostał, gdyż Ciel został demonem (kontrakt został złamany przez interwencję moją i mojego brata).
Jego ulubionym sportem jest bitwa na sztućce (często grają w to z Raven widelce Vs noże i tasaki).
Mieszka w pałacu Chesa  Cheysy i zwykł wszystkich mieszkańców budzić. Ja Cheysy go uwielbia.
Ps. Zapomniałam o zamiłowaniu do kociaczków.

Chase Young
Braciszek Cheysy (już chyba dwa razy o nim wspominałam). Były Właściciel pałacu, pomógł Cheysy złamać kontrakt Ciela i Sebastiana (na szczęście). Hoduje wojowników zamienionych w dzikie koty koteczki w liczbie ogromnej tj. 136. I to wszystko.

2 komentarze:

  1. Postacie? Postacie poznamy przez opowiadanie, PISZ!
    Ekhem, no fajnie, żeś coś pisnęła. Po pierwsze, sprawdźże spacje, albowiem Ci co najmniej jedna umknęła. Po drugie - "(...) ma czarne włosy i grzywkę lekko zasłaniającą oczy, sięgające do talii, z czerwonymi końcówkami" - myślę, że czytając to zdanie raz jeszcze sama zauważysz, co jest nie tak. Po trzecie, piszemy "przecież", nie "przecierz". Po ostatnie, dwa pierwsze obrazki nie pasują mi do postaci, to straszne. I to chyba wszystko.
    Trzym się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Za krótki ten prolog, następny ma mnie powalić Chey-chan ! Co do postaci- coś czuję, że będzie niezła paranoja XD Z Grellem pod jednym dachem -.- Biedny Seba swoją drogą...Ale nic, zobaczymy jak Ci pójdzie. Poza tym bardzo podoba mi się wygląd Cheysy. Kogoś mi przypomina, lepiej mi się będzie czytać. Uwielbiam kiedy postacie nie wyglądają jak przymulone laski oczojebnym różem więc- God choice! Obie z Raven są piękne!

    OdpowiedzUsuń