środa, 31 października 2012

One-Shot "Halloween 2/2"

(...)
-Trochę- odparła Autorka odwzajemniając uśmiech.
-To dobrze, a teraz zmywaj się na scenę i załatwiaj ten Halloween- poczochrała dwukolorową po włosach i skierowała się w stronę widowni.
-A ty gdzie?
Gaba ponownie szeroko się uśmiechając, z rozbrajającą szczerością, rzekła:
-Podbierać L'owi słodycze.
Autorkę lekko zamurowało, ale szybko z powrotem założyła maskę opanowania i zgarniając po drodze mikrofon, wyszła na scenę.

<widownia, loża Akasiów>

-Co tak długo... o hej Hidan, gdzie byłeś?- spytał znudzony Deidara przeciągając się w fotelu.
-U Autorki - odparł siwowłosy, wycierając chusteczką resztki krwi z twarzy i siadając na swoim miejscu.
-To ona ci nos rozwaliła?- zaśmiał się Kisame, przerywając na chwilę tasowanie kart.
-No, myślała, że to G.
-A tak w ogóle to czym na to zasłużyłeś?- Itachi włączył się do rozmowy.
-Bo nie zapukałem...
Po tym zdaniu, cała loża zatrzęsła się od śmiechu.
Po kilku minutach gdy wszyscy się uspokoili, głos zabrał Lider:
-Jak bardzo grubą książką dostałeś? I widziałeś może okładkę?
-Grubą jak cholera, a po okładce mogę się domyślać, że to była trylogia Tolkiena...
Tym razem sam Lider zaczął się śmiać, a wszyscy popatrzyli na niego z niemałym zdziwieniem. Gdy przestał widząc ich pytające spojrzenia, odparł:
-Dostała tą książkę ode mnie. Nie myślałem, że dalej ją ma, a jednak ją trzyma i używa w ten sam sposób w jaki ja ją używałem...- przerwał na chwilę i spojrzał po swoich podwładnych- do rzucania w Hidana ^^
I tak oto loża znów zatrzęsła się od śmiechów.

<ogólnie sala>

Znowu słychać piszczenie mikrofonu i dziewczęcy krzyk:
-To nie ja, to nie ja!!!- wykrzyczała z paniką w głosie G.
-Wiem kurde, zamknij się!- odparła jej "uprzejmie" Autorka i dalej grzebiąc przy mikrofonie wyszła na scenę. Wszystkie rozmowy nagle ucichły i zapanowała złowroga cisza.
-Witajcie kochani. Miło mi was tutaj wszystkich gościć, wiem, że przedstawienie na które zostaliście zaproszeni przez Ciela, odbędzie się dopiero w rozdziale 9, ale z przyczyn dla mnie bardzo ważnych zostaliście tu zebrani wcześniej. Tymi bardzo ważnymi sprawami są dwie zbliżające się święta: Halloween i urodziny L <zabrzmiały oklaski, a L schował się za Gabą nie mogąc uwierzyć, że pamiętała>. Jako, że nie posiadam na tyle dużej sali konferencyjnej, żebyście się tam wszyscy zmieścili, zebranie organizacyjne, które uznaję za rozpoczęte, odbędzie się tutaj. Jakieś pomysły?- po tych słowach Autorka podeszła do swojego ukochanego fotela <który pojawił się nie wiadomo skąd razem z jej również kochanym biurkiem z gabinetu> założyła nogę na nogę i usiadła mierząc całą publiczność wzrokiem.

<Po godzinie głośnej debaty>

-Czyli wszystko jasne, tak? To świetnie, przez G będę prosić do mojego gabinetu poszczególne osoby. No to tyle, żegnam- powiedziała co miała powiedzieć i zniknęła <razem z biurkiem i fotelem> w chmurze białego dymu <jak Kakashi ^^>.

<znowu w gabinecie>
Autorka właśnie stuka coś w swoim laptopie, o ile dobrze widzę chyba pisze coś na blogu...
-Te narrator, nie po to cię zatrudniłam, żebyś mi przez ramię zaglądał- zawarczała dwukolorowa.
Wybacz ^^, po tej wypowiedzi dało się słychać miarowe kroki na korytarzu, a następnie pukanie do drzwi.
-Proszę- krzyknęła Autorka, przymykając klapkę komputera.
Do pomieszczenia weszła G, a za nią Gaba z L i Liderem, Cheysy z Sebastianem oraz nasi znajomi Shinigami. G i Gaba usiadły na krawędziach biurka, a reszta na kanapie przed Autorką.
Dwukolorowa już zamierzała otworzyć usta, aby coś powiedzieć, lecz nie pozwolił jej na to Kakashi, który całkowicie nie wiadomo skąd znalazł się na oparciu  kanapy.
-Przepraszam za spóźnienie, coś mnie ominęło?- spytał z rozbrajającym uśmiechem.
-Nic się nie stało, dopiero zaczynaliśmy- odpowiedziała Autorka odwzajemniając uśmiech.
-A ja już bym dostała w łeb- mruknęła pod nosem G, lecz dalsze narzekanie przerwało jej mordercze spojrzenie, wiadomo kogo.
-Wracając do sprawy Halloweenu, tak jak postanowiliśmy, impreza odbędzie się w mieszkaniu G.
Będą rozgrywki na konsoli, drążenie dyń-lampionów i noc horrorów. Wszyscy się zgadzają?- skończyła i rozejrzała się po twarzach obecnych.
Po wspólnym wyrażeniu zgody, wszyscy, oprócz Autorki, opuścili to pomieszczenie.

Skończyłem swoją pracę jako narrator, więc głos przekazuję Autorce.

<Witajcie moje kochane, wiem, że byłyście dość zdenerwowane moim złośliwym żartem. Mam nadzieję, że ta notka i dedykacje, które podam na końcu, sprawią, że mi wybaczycie.

Ten one-shot zobrazował plany, moje i G na dzisiejszy Halloween.
Imprezka dość skromna, ale niezwykle przyjemna. <taa, taki wgląd w moje codzienne życie>
Zaraz po szkole, poszłyśmy do mnie po mojego Hidana <laptopa oczywiśćie ^/////^''>
a następnie do domu G. Obejrzałyśmy u mnie na laptopie parę odcinków różnych anime, wymieniłyśmy się posiadanymi filmami, posłuchałyśmy muzyki. Potem zjadłyśmy hamburgery <roboty G ^^>, i zaczęłyśmy naszą "noc horrorów"...
Pomijając fakt, że obejrzałyśmy tylko jeden film ^^ <Paranormal Activity 3, dość fajny i trochę straszny> Później zaczęły się wspomniane rozgrywki na konsoli, grałyśmy w "Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations' 2". Nie wiem jakim cudem zdobyła tą grę, ale dzięki niej wiem, że warto zacząć zbierać na PS3 ^^.
Mimo, że nasz Halloween trwał ledwo cztery godziny, cudownie bawiłam się z przyjaciółką.
A jak wy spędziliście Halloween ^^?>

Notka dedykowana Arisu-imoto-chan i ~Kate~, które wypowiedziały swoją opinię <na którą zasłużyłam> pod ostatnią notką. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ^^

STRASZNEGO HALLOWEENU WAM ŻYCZĘ!!!

A to takie coś mojej własnej produkcji ^^          <ta tu *pokazuje na górę* to Cheysy>

5 komentarzy:

  1. Haha fajno xd Hidan zawsze obrywa lol Genialne z tą książką i grzejącym się Liderem (wyobraziłam to sobie i wyglądąło przerażająco o.o). Kakashi tradycyjnie nie ogar! Btw będzie jakaś dalsz część ? Czy następna to ciąg dalszy Romcia i Julencji? Czy tak czy siak czekam z bananem na mordzie (tak, poprawiłaś mi humor :D) dziękuję za dedyka ne-chan :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć ^^
      Tak następna to ciąg dalszy "Aktu Teatralnego".
      Ale zdradzę, że postacie z Aka *i nie tylko* pojawią się w najbliższym, lub trochę dalszym odciku *czy jakoś tak*
      Nie ma za co imoto-chan :*

      Usuń
  2. Fajny rysunek. Sama bym takiego nie narysowała (bo mi się nie chce, nie myśl sobie, że bym nie umiała xP).

    Nie mogę się doczekać kolejnej części "Aktu Teatralnego".

    Dziękuję za dedykację.

    Notka była tak fajna, że czytałam ją piętnaście razy.

    Zdradź więcej szczegółów (najlepiej wstaw od razu kolejną notkę :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notka była super! Ta poprzednia też.

    Co prawda czytam ja z małym opóźnieniem, bo widziałam że są, ale przeczytałam dopiero dziś... Nieważne!

    Eh... czy ty zawsze musisz tak fajnie pisać...:/

    W każdym razie wszystkie notki mi się podobają!!! Nie wiem jak niektórzy mogą tak fajnie pisać a mój "blog" zajmuje tylko miejsce... Ale co nie jest zabronione jest dozwolone!

    Podsumowując moją paplaninę notka super!!! Na prawdę masz talent !!! Nie mogę się doczekać następnego wpisu!!!

    Pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio czytałam komentarze na swoim blogu i było kilka twoich ze starym zdjęciem profilowym i przypomniał mi się stary wystrój tojego bloga, który móeiąc szczerze bardziej mi się podobał :/
    Nie to, że ten mi się nie podoba, ale tamten był fajniejszy...

    OdpowiedzUsuń