czwartek, 28 czerwca 2012

Notka organizacyjna

1.Rozdział 5 jest już napisany lecz niestety szlaban na komputer nie pozwala mi go dodać. Miałam napisać notkę urodzinową dla mnie (jutro kończę 14 lat!!!) i dla Cheysy (ona kończy 1515), ale jako, że jej po prostu nie mam, urodziny zostaną opóźnione. Notka "Urodziny" została właśnie przeniesiona na 29.07.
A rozdział 5, hmm, spróbuje opublikować jak tylko czas i spryt mi na to pozwoli.
To była sprawa pierwsza, teraz następne...

2.Nastąpi zmiana w notkach "Wprowadzenie" i w "Opisach głównych bohaterów.
Jest ona spowodowana poznaniem chorej ilości nowych anime np. Vampire Knight, Death Note i D.Gray Man. Nasze postacie po skończeniu gimnazjum wybiorą się w świat wymieszanych ze sobą anime. Więcej nie powiem. <tajemnica>

3. Etan Blackheart zostaje usunięty. Jak ktoś chce możemy go komuś oddać, nam nie jest potrzebny.
Nie wyjaśnię dlaczego, bo tego też mi nie wolno <naburmuszona minka>



No i to by było na tyle, wracam do oglądania D.Gray-Man'a <happy>



1 komentarz:

  1. "Rozdział 5 jest już napisany lecz niestety szlaban na komputer nie pozwala mi go dodać"

    "Etan Blackheart zostaje usunięty [bla, bla bla] nam nie jest potrzebny [bla, bla, bla] Nie wyjaśnię dlaczego, bo tego mi nie wolno"

    "W wakacje Raven wyjedzie "

    [Jak naburmuszone dziecko] Ale dlaczego?

    OdpowiedzUsuń