poniedziałek, 8 grudnia 2014

Coś niespodziewanego.

Ohayo wszystkim!
Wpadłam na chwilkę, bowiem mam małe ogłoszonko.
Nie wiem jakim cudem to się stało, ale moja najdroższa przyjaciółka Raven (aka. Neko) namówiła mnie na założenie "Oficjalnego Fanpage'a Naszych Blogów" (tego o tutaj i jej KomKota).
Zapraszam tam Was wszystkich serdecznie, będziemy tam publikować różne ciekawe rzeczy, a przy okazji będziemy powiadamiać o naszych pomysłach odnośnie naszych blogów i oczywiście będziemy na nim ogłaszać pojawienia się nowych postów. Myślę, że może być śmiesznie ^^
W każdym razie na zachętę pokarzę Wam mój i Neko avatar z którego skleiłyśmy, jeden wspólny :D
Wasza Cheysy~

Ps. Rozwińcie ^w^



Fanpage: Blogowe Podejście do Życia                
Program do Tworzenia Avatarów: Anime Avatar                                      
Neko-chan~
Ja~




1 komentarz:

  1. Cheysy! Ach... Wreszcie się doczekałem. *klika na tych fejsukach to co tam może kliknąć* No i od razu musi być pochwała. Przepiękne awatary! Cieszę się bardzo, że wpadłyście na ten pomysł z Fanpage'em i czekam na wieści o dalszych losach biednej Autorki.

    OdpowiedzUsuń